torsdag den 26. maj 2016

Gram slot havemesse

Kære Alle. Jeg beklager ventetiden på billeder fra havemessen, men det har været tørvejr og det har været med at udnytte tiden til at luge slå græs, kanter fjerne det ene og det andet. Få gået kanter efter og forsøge på få lidt has på lidt af ukrudtet.  Nu til Gram slot og havemessen!
 

Så er der æbler til haven i de skønneste farver og former fra keramiker Lene Kersting i Jels.
  
 
Kan I se det? Det er da tulipaner :-) Og mejsebo til haven.
 Der kommer billeder når jeg har erhvervet mig et par stykker og har hængt dem op.
Lenes hjemme side er  Her
 

Mon ikke disse kugler taler deres eget kreative sprog på en helt almindelig græsplæne.
 

 
Man har vel lov til at være lidt royal, det kan man være ved rosenbuen, deres hjemmeside er Her
 
 
Jeg skylder at fortælle, at mine 2 mandfolk her fra gården var med og kigge, måske nok nærmere på veterantraktorer end på planter. Men min søn sagde spontant da han så denne bænk : "sådan en kærligheds bænk skal du da have i haven, mor" Så sådan en bænk SKAL jeg have i den nye del af haven til efteråret.
Ved JH Ståldesign produceres i øvrig mange andre spændende ting, og ikke mindst, han laver smede- og svejsekurser for kvinder, hvem er med på at lære at svejse?  Her kan du se mere om JH.
I morgen følger billeder fra haveselskabets udstilling :-)
 


3 kommentarer:

  1. Ja hold da op, det bliver flot med sådan en bænk i haven.
    Mojn

    SvarSlet
  2. Uha uha de der kugler måtte da godt bo her hos mig.
    God Weekend.

    SvarSlet
  3. ja der var mange spændende ting at se på, så jeg fik ikke fotograferet så meget ikke andet end det fra haveselskabets pyntet bord.
    Du kommer da virkelig til at sidde flot på den bænk.
    Og jo jeg kunne godt tænke mig et kursus i det, hvis du også tager med :-)
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet