onsdag den 30. december 2015

Lidt tid i haven

I eftermiddags fik jeg lige lov til at smutte en times tid i haven, og da der endelig var forholdsvis vindstille, tænkte jeg at nu var det tid til at få brændt mine asparges grene af i det lille bålsted.
På samme tid som de brændte, kunne jeg lige luge lidt i græsse og få has på lidt mælkebøtter, det vil nu sige, at smide de saftige grønne blade over til mine høns, som i den grad nød at guffe dem i sig.
En af mine katte var naturligvis med og skulle også lige nusses lidt...
Datteren fik lov til at lege med mit kamera, så her er lidt øjeblikke med ro for sjælen.
 En kirsebærgren med fine knopper på.


Et "øje"blik :-)
 Det er den ene af de 2 heste, der er hos os. Min datter passer dem selv, og kan ikke leve uden heste! En hoppe som hedder Djuska (sådan tror jeg det staves)

 Jeg tror billedet taler for sig selv, " Tigermis" gårdens bedste hunkat, skulle da nusses lidt..
Et lille nærbillede af bålet. Derefter gik datteren i Lysthuset og tog billeder, dem kan I se i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar