mandag den 7. december 2015

Det sidste af en solskinsdag

I dag har det været solskin, vinden er endelig løjet af. Jeg nåede at komme hjem fra arbejde så tidligt, at der var dagslys, det sker ikke hver dag i denne tid! Så nu får I lige et par billeder fra min terrasse med lidt opstillinger og kønne ting.

 
Jeg elsker juleroser. Når det bliver aften, så tænder jeg ofte fyrfadslys i de 3 kugler, det er så dejligt med lidt lys udenfor.
 

 
Staldvinduet har jeg været heldig at få af min bror og den gamle røde lanterne er også en foræring :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Merete
    Dejligt med en julerose lige udenfor vinduet, så den kan nydes indefra - god idé i denne kolde tid, hvor man mest opholder sig indendørs.
    Kærlig hilsen
    Ingeborg

    SvarSlet
  2. Hej Ingeborg.
    Du har ganske ret, jeg kan ikke lade være med at finde juleroserne frem, lidt blomster må vi have her i det grå. Det giver en ganske særlig stemning, lige om lidt så kommer tulipanerne frem til vaserne i stuerne :-)
    de bedste hilsner Merete

    SvarSlet