fredag den 20. november 2015

En lille pause fra haven, lige før jeg åbner :-)

Det har været en lidt drøj uge med sygdom her på gården... Min store datter fik en rigtig grim omgang halsbetændelse, så der var gang i alle mulige tricks for at få hende frisk igen. Vi er på den anden side, og jeg har fået besøg af bedsteveninden fra Århus. Solen skinnede for første gang i meget lang tid her i eftermiddag, så vi besluttede at køre en lille tur til Rømø, som ligger ret tæt på hvor jeg bor. Der er vel ca. 10 km til dæmningen her hjemmefra. Så nu får I lidt anden natur og skønhed i dag...
Til tider er fårene ikke i indhegningen, men midt på vejen på Rømø!
Da vi så kom op over diget, blev det helt tydeligt at se hvor langt havet havde været oppe ved diget i de sidste dages blæst (der ses en bremme af brunt græs og tang, også lidt plastik...)
Det her er ved den nordlige del af Rømø, faktisk militær område, men der var ikke nogen øvelse...
De sidste 2 billeder er på vej hjem fra Rømø over dæmningen.. Jeg elsker dette flade land og den skønne natur.

2 kommentarer:

  1. De sidste par billeder er da bare fantastiske. Jeg har vist kun været på Rømø en eller to gange...måske jeg skulle ønske mig en tur.

    SvarSlet
  2. Der er så skønt på denne årstid, uden alt for mange mennesker, men med masser af natur. Du skal være velkommen :-)

    SvarSlet