mandag den 21. november 2016

Et hjerte

Kære alle. Naturen vil, at det nu er mørk temmelig tidlig, så I må bære over med dårlig billedkvalitet. Det er desværre mørkt og koldt, før jeg kommer hjem de fleste dage. Ikke desto mindre så er mit behov for, at komme ud og skabe noget kreativt og lave lidt i haven temmelig stort!
 
 
Hvad gør man med en bunke birkegrene, og drømmen om et hjerte så stort, at jeg slet ikke kunne lave det alene...
 
 
Den ene halvdel af hjertet blev færdigt. På næste billede bliver det forhåbentlig klart, at hjertet ikke er helt symmetrisk, det er helt med vilje.
 
 
Det færdige resultat, liggende på jorden. Bagefter afstivede vi hjertet med hegns tråd bagpå.
 
 
Voila! Julen er hjerternes fest. Her er hjertet hængt op med hjælp fra min bondmand og store søn, uden dem kunne jeg ikke klare det.
Så er det også tid til at fortælle, at jeg de næste 2 weekender holder åben julehave.
lørdag og søndag fra kl. 13 - 17. Entre koster 25,- kr.
Men så får I også en kop kaffe/the og et stykke kage at nyde et sted i haven.



12 kommentarer:

  1. Wow flot hjerte du fik lavet med hjælp fra bondemand og søn.
    Håber du får mange besøgende de to næste weekender.
    Mojn

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbeth. Tusinde tak for din ros. Hvor er det dejligt, at du også synes det er en god ide med et stort hjerte, som kan symbolisere julen. Vi får at se med de besøgende. Hvis jeg kun skulle lave have for de besøgendes skyld, så ville det slet ikke gå. Men som du sikkert selv oplever, så er det en indre tilfredsstillelse, at gå i haven. Man bliver så glad :-) Mojn

      Slet
  2. Smukt hjerte du har lavet. Ser fantastisk ud.
    Lykke til med din åbne have. Sikke en god ide.

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte. Tak for ros :-) Du må da kende til det, at gå med en ide, der stille udvikler sig til, at blive en nødvendighed at udføre i praksis... Forestillingen om hvordan det ser ud i praksis...:-) Fedt det lykkedes. Kærligst Merete

      Slet
  3. Et meget smukt hjerte.
    Hvor bliver det hyggeligt med åben julehave, så har du vist også lidt mere end almindeligt travlt, når du også skal huske at på arbejde. Men en spændende proces at skabe julehaven og bagefter en stor glæde at få lov at dele den med andre. Rigtig gode julehavedage.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette. Tusinde tak for ros. Som jeg skrev til Lisbeth, der er en indre drivkraft og motivator... Det gør så godt at komme ud i frisk luft, lige meget hvilket vejr det end er, og bruge nogle andre dele af den "øverste etage", til lidt arbejde i haven.. Så kan jeg lidt igen, mon ikke det også har været sådan for dig i perioder af dit arbejdsliv? Kærligt Merete

      Slet
  4. Wow et smukt hjerte du har fået lavet der. Det er så skønt med al den dejlige inspiration her op til jul. Bliver spændende med julehaven, og jeg krydser fingre for rigtig mange gæster <3
    Ønsker dig en dejlig dag.

    Knus Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lone. Tusinde tak for de gode ønsker.. Tiden og vejret må vise, hvad det bringer... Må solskinnet nå op til jer nordpå :-) Kærligst Merete

      Slet
  5. Sikke en smuk og hjertelig velkomst dine gæster får<3 Det bliver så spændende med din julehave, må du få nogle skønne julehavedage. Hvis jeg kunne sendte jeg dig et let drys af sne.
    Kærlige hilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette. Tusinde tak for de smukke tanker, ikke nogen sne, men frost og smukt solskin. Måske er det koldt, at tusse rundt i haven, men dejligt at komme ud og få frisk luft og glæden ved haven :-) Jeg håber du har gang i butikken, og får lavet en masse julerier... Kærligst Merete

      Slet
  6. Hej Merete,Superflot hjerte du har lavet.Og håber du har haft nogle gode dage med åbent hus.Rigtig god advent Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Jette. Tak for din dejlige hilsen og ros :-) Det blev en dejlig solskins weekend :-) Håber din var mindst lige så dejlig. Kærligst Merete

      Slet