onsdag den 18. november 2015

Juletræet med sin pynt :-)

Så fik jeg pyntet det lille juletræ i "Snickerbod". Kun med hjerter og kræmmerhuset af den gammeldags slags.... Der skal naturligvis pakker med silkebånd nedenunder træet....
 
 Når jeg nu deler på denne blog, så vil jeg også gerne dele min have med jer :-)
 
Derfor er der åben for at kigge og nyde haven, koble fra og stresse ned til julens komme, ved at  besøge haven på de næste 4 søndage fra kl. 13 til 17.
På: Aavang, Hedebovej 41, 6780 Skærbæk 
Entre: 25,- kr. da jeg tænder levende lys i mange af mine lanterner m.v.

4 kommentarer:

  1. Fint at du er kommet i Blogland - det er sjovt, ikke?
    Og det er også dejligt at der kommer lidt fokus på haver i "vores" hjørne af Danmark. Der mangler lidt haveinteresse synes jeg - det må vi gøre noget ved!
    Hilsen Henrik Havehjerne fra bloggen Havehjernen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henrik. Dejlig at finde en med fælles interesse lige i nærheden :-) Måske vil du nyde billederne fra i dag fredag. Vi kom til at køre en smut til Rømø... Jamen vi må da mødes og udveksle lidt om vores interesse.. :-)

      Slet
  2. Rigtig god fornøjelse med dine åbenhave søndage. Det er så hyggeligt og dejligt at dele haveglæden og interessen med andre.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anette. Tusinde tak, så ser vi hvor mange der kommer... Men aldrig før har der været så ryddet op i min have :-) Det mentale overskud er større, end det har været i lang tid. Jeg er lige tilbage til i søndags i din have, det gør nu godt med den have, din eller min :-)

      Slet