mandag den 11. januar 2016

Glaskugler.


Jeg kom sent hjem i dag og det var allerede mørkt. Min søde bondemand har lavet elektrisk lys mange steder rundt om gården til mig, så jeg har i lysenes skær, flyttet nogen af de mest skrøbelige planter indenfor i den gamle kvie stald. Da der er meldt frost helt op til - 10 grader i de nærmeste dage, så hellere være på forkant med tingene.
 
I dag vil jeg gerne vise jer mine fine nye glaskugler, som en kær veninde forærede mig sidst jeg besøgte hende. Jeg elsker det fine glas og den slebne del, så jeg nænner ikke at pakke dem væk, fordi det ikke lige er jul. Jeg synes der så fint et spil i glasset, at det er en fornøjelse når solen skinner.
(Billedet er taget er i weekenden.)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Er det nye eller gamle kugler...slibningen ligner jo noget som jeg har på nogle gamle glas.

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Rita. Jeg tror de er nye, men du har helt ret i at det kunne ligne slibninger, som er på det gamle glas. Jeg har også nogle gamle glas med den slags slibninger. Kærligst Merete

      Slet
  2. Svar
    1. Kære Anette. Tusinde tak. Kærligst Merete

      Slet