lørdag den 24. juni 2017

CPH garden/ garden gossip del 2.

 
Jeg starter naturligvis med de skønne herre, som ville have 20 pund for dette foto..
Mon ikke det taler for sig selv.. :-) Garden Gossip fra England.
 
 
Bagved denne skønne showhave, var der det smukkest insekthotel. Selve haven summede af liv. Haven hedder naturligvis den blomstrende have, den fik en fortjent 3. plads.
 
 
Simpel, men effektfuld med farvesammensætningen. Et er alle havebøgerne med deres hjul med farver og former, men her lykkedes det i virkeligheden, efter min mening.
 
 
En lille simpel, men effektfuld detalje ved den blomstrende have. "Hr Tudse". Et "must have"..
 
 
Turen gik videre til Tina og hendes have, samt Haddonstone produkterne, som kan peppe enhver have op til at ligne en "halv million". Her er kvalitet for pengene.

 
Den vindende showhave "Dream a little dream". Jeg tænker at dette foto mest af alt viser det, som er allervigtigst i min verden. Nemlig at vores haver ikke kun er til pynt, men også at benytte til, at være sammen med dem vi holder mest af og glædes ved at være sammen med.
 

Ved Helle Nørby gik der simpelthen "selvsving" i det. Der er så mange fantastiske ting i keramik, ting i kobber, så jeg kunne slet ikke tage nogen form for beslutning, måtte eje, men kunne ikke beslutte mig....
Så Helle må have besøg hjemme ved hende selv her i Jylland, måske det kan fremme beslutningsprocessen.
 

 
Sidst og ikke mindst processen i at skabe et billede af blomster. Camilla Tarp.
Sidste frist for at besøge dette mekka af haveglæder er i morgen søndag.
Lad os se om vi får haveselskabet overtalt til at lave en ny omgang i 2019.


10 kommentarer:

  1. Endelig et billede af Tina, flere har vist billeder af hendes produkter, men du fik hende med på billedet :) Produkterne er flotte, men ikke for min have og min pengepung.
    Tak for turen
    Mojn

    SvarSlet
  2. Kære Lisbeth. Det er så flot, det stor stykke arbejde Tina gør for, at sælge hendes krukker og skulpturer. Men ja også temmeligt dyrt, jeg tror nu også, at det er kvalitet. Dejligt du har haft glæde af billederne. Go søndag på Samsø. Mojn

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder - og med Tina på også, det er bare rigtigt godt.

    Sikken et har have-herrer der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anemone. Det var dejligt at se Tina igen og alle hendes fine ting, så det var jeg da nød til at tage med :-) Have herrene bragte både smil og glæde frem i den grad, hvor de end befandt sig. Du må med i 2019 og opleve.. Så lave vi da et blog træf der :-)... Kærligst Merete

      Slet
  4. 2019.................... kommer der ikke noget næste år. Er jo så inspireret at jeg må over og se det med egne øjne.
    Tak for kigget.

    Knus
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Charlotte. Jeg kunne også godt bruge en årlig tur til et have mekka, og få inspirationen tanket op med kreative ideer...Tage hjem og lege videre i min egen have... Men det er vist også en sag om prioritering på visse områder..:-) Vi må nøjes med at blive bedre til at besøge hinanden.. Kærligst Merete

      Slet
  5. Igen så gode billeder fra en dejlig tur. Håber sådan på at komme med næste gang.
    Tak fordi du deler billeder og masser af inspiration

    Ønsker dig en dejlig dag
    Knus Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lone. Tak i lige måde i den grad da! Du deler bestemt lige så meget der kan inspirere, og sætte gang i de kreative processer... Hvis turen går sydpå, så tøv ikke med at kigge forbi, måske kunne det blive temmeligt hyggelig... :-) Kærligst Merete

      Slet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hej Merete og mand:-)
    1000-tak for de fine billeder her på bloggen og en skøn garden gossip over bord-bænkesættet til Cph garden festival:-)
    Kærlig hilsen haveklubben "Garden Gossip" - Rikke Hørlyck

    SvarSlet